Friday, March 18, 2011

We're Getting Maried Soooon...

Entry ni untuk Cik Zana @ Atih tau... dia yang nak kawen sooon... i'm married and anak 3 sudah okey... hahahah... awal bulan aritu papa and mama ada shoot outdoor portraiture utk atih and dia punya chenta hati incik Ijal... at first mereka agak sengal2 ubi... and incik Ijal jugak manyak suka kelip mata... kalau nengok pic derang lepas sorang, sorang pejam mata... adoi... sok kawen jgn asek blink2 je mata tu... kang tak santek gambor kawen... hihiiihi... Mama upload sikit je ek... pasal nak tunjuk kat tuan punya badan... dah tunggu agaknya nak nengok aksi kesengalan derang tu...

Save the date ~ 28 May 2011
Kenyit yang disengajakan... yg tak sengaja pun banyak... hihihi
Aksi kuch kuch hota hai :P
Lurve Forever
Aksi sengal... star jump :D
Getting Married Sooonnn... :)

2 comments:

  1. nak gak.. pic post-wed plzz..huhu..

    ReplyDelete
  2. huhuhu... post wed ek... dah bley amik gambor pelok2 kan...:P

    ReplyDelete