Monday, October 5, 2009

Sarah dah jadi kakak?

Sarah dah jadi kakak?... bukan mama pregnen tau..tapi mama dah dapat anak buah baru... Mak Njang Yan dah selamat lahirkan puteri sulung dia on 02 Oktober 2009 lepas...ingat nak tunggu sama ngan bezday sarah.. tapi baby dah tak sabar nak nengok dunia ni.. Adlea Amni seberat 3.08 selamat dilahirkan normal dengan bantuan vacuum...Sian dia pasal luka sket kat kepala tapi Alhamdulillah semua selamat... Disebabkan selama ni sarah cucu paling bongsu, dia belum dipanggil kakak lagi...pasni Adlea panggil sarah Kakak la plak... Kakak Sarah...comel je bunyinyer... :)
Pagi2 lagi bila dapat berita gumbira ni mama dah ajak papa gi KPJ Selangor nengok Mak Njang... siap tunggu lagi pasal tak kuar pun lagi dari labour room... Dapat la snap pakai kamera phone jer... ni la dia gerangannyer... Adlea Amni Mohd Azmir. Welcome to our famili..

1 comment:

  1. Very funny video http://film-123.blogspot.com/
    Free download software http://media-freesoft.blogspot.com/
    Do you want exchange link with 2 this pages?
    contact yahoo duc_le97

    ReplyDelete